El Blog d'en Potti

De plaça en plaça, de festa en festa.

Viatge a Mataró | primer dia!

potti | 08 Novembre, 2004 08:57 | del.icio.us latafanera.cat meneame.net technorati.com

Com ja he estat aquets darrers dies (aquí i aquí), el dissabte varem partir cap a Mataró per participar a la 8ena Diada dels Capgrossos de Mataró i el viatge va anar força bé, a nivell organitzatiu, molt millor que altres que hem fet.

És va dividir la colla en dos grups i jo formaba part de la primera. Haviem d'estar a l'aeroport cap allà a les 6 del matí. Allà la primera part de la colla es veia molt animada. Varem repartir guies de Mataró (la Pitcollin) i altres coses perquè la gent no s'avorris al viatge.

La pujada a l'avió va ser força tranquila, i malgrat varen registrar a un parells dels nostres (a saber el perquè) no va haver cap contratemps .

El viatge Palma-Barcelona va ser força tranquil i la majoria de gent aprofità per a dormir. A l'arribada a Barcelona ja ens varen trobar amb dos membres dels Capgrossos de Mataró que ens varen acollir força bé. Esperarem a l'altre grup per poder tirar cap a Mataró tots junts i anarem corrent cap al tren. Aquí varen començar les presses, per sort, tothom va aconseguir entrar al Tren i el vertader viatge a Mataró va començar.

A Mataró, varem anar cap a l'Escola Santa Anna, una escola Pia. I d'allà ja ens varem dividir cap a les diferents activitats. A les bitlles no varem poder arribar perquè varem fer força tard esperant al primer, però al partit de Volei i les activitats de canalla del matí si que les varem poder fruir.

A l'hora de dinar, uns entrepans amb fruita i beguda ens varen repartir. I justament en aquell moment va passar el primer contratemps del viatge. Fent tonteries amb un altre, una al·lota de la nostra colla és va esguinçar el peu (una altre lesionada i snse fer castells) i la varem haver de dur cap a l'hospital, sort de la gent de Mataró que ens va ajudar duguent-la en cotxe i tot això. La putada és que hem vaig quedar sense poder dinar l'entrepà ni res. Després de tot això, ens varen dur cap a lloc on feien el campionat d'Scalextric i allà varem aprofitar per coneixer més gent de Mataró i jugar una micona, clar està! mentres, la canalleta va estar donant voltes per un parc proper.

Un dels actes més esperats per la nostra colla va ser el concert de La Coixinera, tothom se l'esperaba una micona és 'folquie' i al final va ser més festiu encara. Tots varem fruir ballant i donant voltes. Després, varem anar cap al seu local d'assaig on varem aprofitar per perparar els castells del dia següent. L'assaig va ser força garrit, 3 de 6 net, 4 de 6 amb l'agulla net, 5 de 6 net, 3 de 7 fins a dosos, 4 de 7 amb l'agulla fins a dosos amb el pilar sencer, 5 de 7 fins a dosos i els 3 pilars del dia anterior nets.

Una sardinada per als majors i per la canalla pa amb oli amb embotits va ser el sopar del dia. La veritat és que va estar molt bé. Allà part de la colla va començar a fer la festa. La putada va ser el problema de que sobre la una haviem d'anar a l'escola a dormir perquè la porta és tancava i per sort la major part de la colla va fer cas i va anar a dormir i ningú és va quedar forà...

Comentaris

Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.