El Blog d'en Potti

De plaça en plaça, de festa en festa.

Viatge a Mataró | Segon dia

potti | 08 Novembre, 2004 22:05 | del.icio.us latafanera.cat meneame.net technorati.com

Ve del article anterior

El diumenge dematí ens varem aixecar força d'hora i bé, particularment els grallers que anavem a participar a les primeres matinades on participava activament la nostre colla! Així que els 4 grallers que som varem deixar-nos endur per una Capgrossa i varem arribar al antic Xurrero, on haviem quedat per començar matinades. El primer problema va venir a l'hora de fer les matinades, que no ens va arribar el tabaler. La solució, Mataró ens va deixar un i fins que no va arribar el nostre va tocar amb nosaltres.

Després de les matinades, els Capgrossos varen tocar una peça del seu repertori dedicada a un casteller seu que havia mort feia relativament poc, cosa que va ser força emocionant, i acte seguit varem anar a berenar de forquilla a un bar on ens varen dur ells. Poc a poc, a aquell bar anava arribant gent de la nostra colla i a l'hora prevista va començar el passacarrers cap a la Plaça Santa Anna.

Un cop allà, i després de fer un pilar de 4 caminat, va començar l'actuació.

Varen obrir plaça els Capgrossos de Mataró realitzant una torre de 8 amb folre ben garrida. A segona ronda, varen realitzar un 3 de 9 amb folre d'aquets que fa enveja de mirar i per acabar amb els castells, un 5 de 8 una micona treballadet però que no va patir en cap moment.

La nostra colla va ser la segona en actuar i varem obrir plaça amb un 4 de 7 amb l'agulla força controlat i amb el pilar del mig molt parat. El segón castell, va ser el plat fort de la (nostra) jornada, un 5 de 7 que varem descarregar no sense treballar al límit, jo mateix vaig perdre la veu donant ordres i animant als de tronc perquè no ho deixesin anar tot. Per acabar, un 3 de 7 molt tranquil.

Els Minyons de Terrassa varen ser la tercera colla en actuar, realitzant un 3 de 9 amb folre de postal, carregant la torre de 9 amb folre i manilles (la primera que fan aquesta temporada) i descarregant un 4 de 9 amb folre.

A l'hora de fer els pilars, els Capgrossos varen carregar un pilar de 6 que va començar a patir abans d'hora, però els Minyons varen descarregar un pilar de 7 amb folre que a partir de l'aleta ningú donava un euro per ell, va ser impresionant. Al nostre torn, varem realitzar una cosa que mai haviem aconseguit fer, 3 pilars de 5 simultanis que varen ser a més de postal. Així doncs, varem rubricar la millor actuació de la temporada i fora de l'illa.

Després de l'actuació, varem fer un dinar de germanor els Capgrossos i nosaltres (acompanyats per un parell de Minyons) on és varen realitzar diferents actes com l'entrega d'un Siurell als Capgrossos, un petit concert de gralles de les dues colles i un ball totalment improvisat per la nostra banda. La canalla dels Capgrossos també ens va oferir versions de clasics d'ahir i avui i a les 6 ens varem haver d'anar tots a recollir maletes i partir cap al tren, que l'avió no espera.

Comentaris

Pepito_Grillo

eoooooooooo

Pepito_Grillo | 09/11/2004, 01:07

la pàgina de Castellers a Mallorca la penses actualitzar algun dia o ja la podem donar per difunta?
Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.