El Blog d'en Potti

De plaça en plaça, de festa en festa.

10a Trobada de Xeremiers a Sa Pobla.

potti | 21 Novembre, 2004 21:12 | del.icio.us latafanera.cat meneame.net technorati.com

Aquest cap de setmana he participat de forma força activa a la Trobada de Xeremiers de Sa Pobla, el primer cop que hi podia anar com a Xeremier (més que res perquè només fa un anyet que toco) i la veritat és que ha anat força bé.

Tot el trui va començar dissabte horabaixa, cap allà a les sis i mitja (o un poc més) jo ja estava per Sa Pobla una micona perdut i fent una beguda a un bar. Després de donar un parell de voltes vaig anar a la xerrada sobre les 'Xeremies' italianes (força curios tot) però a mitjana xerrada vaig partir per culpa d'un amic, que s'havia quedat tirat a Inca i tenia problemes d'horaris de tren per poder arribar a tot és trui. Així que, cotxe i cap a Inca falta gent..

Quan varem arribar, varem aprofitar per sopar una micona a un bar de tapes i anàrem de cap cap al concert (on ja hi havia força genteta). Allà, vaig poder sentir la presentació del disc dels Xeremiers de Son Roca i, com no, als Maltesos (una cosa rara), els Italians amb els seus cants i les seves xeremies, i els escocesos (de port impresionant però una micona més fluixos de lo que hem pensava).

Després va començar la festa alternativa. Quasi els mateixos exaltats que l'altre cop (acompanyats per qualque persona més) varem anar a voltar per els bars del Poble tocant. Aquest cop varem tenir una micona més d'èxit que l'anterior cop i als bars ens varen convidar molt més! Varem acabar a les 5 del matí rebentats i baixant cap a Palma per dormir un poquet.

Aquest matí (diumenge) ha estat molt dur. Després de dormir molt poquet hem agafat el cotxe i hem partit cap a Sa Pobla un altre cop. La veritat és que l'anada ha estat molt tranquila i en una mitja horeta hem arribat. Quan hem posat els nostres peus allà, ja hem notat que hi havia força moviment, a part de tot lo de la fira els luthiers arribaven més o menys a l'hora prevista i ja és començaven a sentir xeremies. Ràpidament, i abans que tota la gent estés massa pendents dels luthiers he aprofitat per xerrar amb un parell. Al final m'he comprat un Flabiol i un Tamborino... (ja veurem que tal). Després, a sonar i sentir sonar a la gent ha estat la tònica fins les dues de s'horabaixa, quan ens hem fet la foto de família i hem partit cap al dinar

Un dinar on la diversió ha estat present quasi tota l'estona, ha volat una micona de tot, des de pa i taps a aigua, vi i cava. Un arros ben picant i tots a sonar un altre cop...fins que els nostres llavis ja no han pogut aguantar més, al final els 4 de sempre hem quedat allà...

Un cap de setmana per no oblidar.....

Comentaris

VICTOR

trobada 2005

VICTOR | 08/11/2005, 16:43

¿SABES CUANDO SE CELEBRARÁ?
potti

si..

potti | 08/11/2005, 22:35

d'aqui dos caps de setmana si no vaig gaire errat!
VICTOR

trobada 2005

VICTOR | 11/11/2005, 08:35

Moltes gracis
Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.