El Blog d'en Potti

De plaça en plaça, de festa en festa.

Fins aviat! Ens mudam cap a http://potti.skamot.com

potti | 31 Desembre, 2008 16:55 | del.icio.us latafanera.cat meneame.net technorati.com

Amb el canvi d'any arriben també canvis d'aire. Després de molt de temps emprant aquest servei de blogs m'he decidit a donar la passa cap altres bandes. Aquest blog, de totes maneres, no el deixaré del tot abandonat. Seria vertaderament una pena perdre comentaris, insults i tot el que hi havia per aquí. Així que, malgrat sigui amb poca intensitat, aniré mirant de posar de tant en quant qualque cosa.

Si el vuleu seguir basta que afegiu a les vostres adreces d'interès la nova direcció. Si ho seguiu mitjançant un lector del fils de subscripció podeu enllaçar aquest nou fil.

Ens veim per aquí (de tant en quant) o per http://potti.skamot.com. Què tengueu una bona entrada d'any. :)

Comentaris

sebastian ferran

insultar a los mallorquines

sebastian ferran | 26/01/2009, 21:35

hola en primer lugar escribire en castellano, ya que no se el mallorquin pero lo entiendo perfectamente estoy casado con una mallorquina y tengo una hija nacida aqui. veran les contare una anecdota de una señora o señorita como sea da igual para mi infunda poco respecto. yo soy comercial y me dedico a vistar empresas importantes tales como es cemex españa ( fabrica de lloseta de cemento) una mañana me dirijo a esta empresa para unas gestiones me paro a la entrada y una señorita muy antipatica me dice que me baje del coche para hacerme unas preguntas me pregunto que a donde iba y le conteste que a varios departamentos, yo le hable en mallorquin apesar de mi deficiente idioma, ella me respondio que tenia que hablar en castellano que no me entendia entonces yo le hable en castellano, y cuando voy para subir al coche oigo que dice a otra persona que estaba con ella( putos mallorquines no hay quien los entienda) yo me quede la verdad frio sin saber reaccionar no le dije nada.pero se lo conte a una persona un poco influyente de esta empresa para que tomara cartas en el asunto, para que le llamaran la atencion y si no le gusta que se vaya a su tierra fue tal cabreo que coji que intente averiguar su nombre el cual me costo mucho saberlo y lo voy a poner aqui JUANA MARIA aqui tienen el nombre de esta individua que les parece señoras y señores

Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.
Amb suport per a Gravatars
 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by LifeType - Design by BalearWeb