El Blog d'en Potti

De plaça en plaça, de festa en festa.

Cala Tuent...

potti | 16 Agost, 2004 14:19 | del.icio.us latafanera.cat meneame.net technorati.com

Ahir, aprofitant el bon dia que feia varem decidir pegar un bot a Cala Tuent. Allà ens esperaven uns amics que havien passat la nit despres d'escalar prop de Lluc. (jo els havia acompanyat una estoneta abans d'anar a la Trobada de Gegants i tampoc vaig tornar enrera ja que al vespre tocaba la carrau)

Despres de totes les curves per pujar a Lluc, i quasi totes les curves de la Calobra varem disfrutar d'una cala que malgrat que l'home ha possat un poc de si per fer-la menys verge, encara aguantava amb un aspecta molt garrit. I és que les 4 cases que hi havia per allà no feien el mateix efecte que poden fer les cases i hotels que trobam a segons quines bandes).

L'aigua, era força neta però si nedaves una micona dintre la mar hi havia la possibilitat de trobar grumers, i n'hi havia de grossos!. L'única cosa que vaig trobar a faltar va ser la típica linea de flotadors que limíta el lloc on es poden ficar els vaixells, ja que n'hi havia alguns que fins i tot arribaven fins la platja, i vulguis que no, això no és una cosa agradable...

La cosa, és que quan varem arribar de les 8 persones que tocavem trobar allà, nomes en varem trobar dues, les altres estaven d'excursió (a dos llocs diferents). Uns feien el torrent, els altres, havien anat a mirar una cova. Els segons arribaren una micona tard, però arribaren, però els primers varen tardar 10 hores en baixar un torrent que és fa en 3, i clar, quan varen arribar nosaltres ja estavem preocupats per ells. El resultat, a les 7 més o menys arrivaren a la platja.

Al final, tot és va quedar en un 'ensurt' i marxarem cap a Ciutat, a fer una cervessa al Pinzell, això si, tots ben rebentats...

Comentaris

Elena

Els grumers

Elena | 16/08/2004, 17:49

El lloc és al·lucinant i val la pena anar-hi però això dels grumers és un problema. A mi l'any passat me'n va picar un que em va deixar tota la cama inflada. A Llucalcari, una altra platja idíl·lica, també n'hi ha enguany.
potti

i tant!

potti | 18/08/2004, 10:57

la veritat és que depen de a quina costa vagis de l'illa tens la possibilitat de trobar-ne més! La meva experiencia en platges (que tal volta no és molt gran) és que normalment els grumers son a les platges del "nord" de l'illa, és a dir, les que estan a l'altre banda de la Serra de Tramuntana!
Pere

Mentida, Potti

Pere | 18/07/2005, 08:05

Cala Varques, 16.07.2005: grumers (i vaques!). Cala Torta, 17.07.2005: grumers. N'hi ha per tot!
Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.